Abonnement og Betaling

Denne artikkelen dekker:

Hvilke type abonnement finnes?

Hva koster det?

Hvordan betaler jeg?

Hvordan kansellerer jeg et abonnement?

Hvordan redigerer jeg min konto/firma/faktura informasjon?


Hvilke type abonnement finnes?

Ingen firma er like. Og dermed har vi opprettet forskjellige abonnementer slik at du kan bruke akkurat passe mengde av funksjonaliteten i MyFoodOffice for ditt behov.

Vi tilbyr abonnementer som heter Grunnleggende og Profesjonell. Vi har laget en utvidet liste her som viser alle de tingene du kan oppnå med de forskjellige abonnementene.

For firmaer som har en relativt enkel struktur på sine oppskrifter og produkter, som ikke trenger å ta hensyn til allergenspor på produksjonslinjer og som ikke trenger mer enn en bruker, kan det være tilstrekkelig å velge Grunnleggende. Om en eller flere av disse faktorene er ting som vil gi verdi, anbefaler vi at brukeren velger Profesjonell.

Hva koster det?

De første 14 dagene du bruker MyFoodOffice er en gratis prøveperiode.

Om du vil bruke tjenesten etter dette, må du (administratoren) velge hvilket abonnement du vil ha i seksjonen Fakturering, som illustrert til høyre.

Her kan du velge mellom Grunnleggende og Profesjonell, samt definere hvorvidt det skal betales årlig eller månedlig.

Avhengig av hvilken kombinasjon du velger av abonnement og betalings-frekvens, blir det oppgitt en månedlig kostnad, som du må forhåndsbetale enten hver måned, eller hvert år.

Vi gir deg en solid rabatt om du velger en årlig betalings-frekvens, så dette er da vår anbefalning.

Hvordan betaler jeg?

Vi sender deg en PDF-faktura i samsvar med:

  • Ditt valgte abonnement
  • Din valgte betalings-frekvens, altså forhåndsbetaling for en måned eller et år.

Som spesifisert på denne siden, er prisene oppgitt der eks MVA. MVA vil bli lagt til på fakturaen.

Fakturaen blir i utgangspunktet sendt til e-posten registrert i administratorens kontoinnstillinger. Om du ønsker å endre på dette, eksempelvis at du vil at fakturaen skal bli sendt til din økonomi-ansvarlig, vennligst si ifra ved å sende oss en e-post på support@myfoodoffice.com.


Hvordan kansellerer jeg et abonnement?

Om du vil kansellere abonnementet dit, vennligst send oss en e-post på support@myfoodoffice.com. Ditt abonnement vil da fortsette som vanlig til perioden du har forhåndsbetalt for utløper. Etter denne datoen stenges kontoen din, men i tilfelle du endrer mening, beholder vi dataene du har lagt inn i 90 dager

For øvrige kontoer under en adminstrator, som ikke er inkludert i et abonnement, gjelder et lignende prinsipp. Altså, at om du sletter den ytterligere brukeren du har lagt til, vil du fortsatt ha retten til en ekstra bruker frem til utløpet av perioden du har betalt for. Dette kan gjøres ved å legge til en ny konto etter sletting.

Kanselleringen trer i kraft ved utløp av påbegynt lisensperiode, jamfør våre Brukervilkår.

Hvordan redigerer jeg min konto/firma/faktura informasjon?

Det er tre steder man kan redigere informasjon som vedrører brukerkontoen din. Disse finnes via å klikke på trekanten ved siden av navnet ditt i området øverst til høyre i applikasjonen, og så velge en av følgende:

  • Kontoinstillinger
  • Firmainformasjon
  • Fakturering

Innen samtlige av disse områdene er det slik at man må fylle inn alle obligatoriske felter for å kunne lagre endringer. Om noen obligatoriske felter ikke er fylt inn, kan dette da hindre deg fra å få lagret.

Hvordan oppgraderer jeg mitt abonnement?

Du kan kontakte oss på support@myfoodoffice.com så vil vi hjelpe deg med oppgraderingen.